Blogmas day 4: Clinique Advent Calendar days 3-9

beauty, Blogmas 2018, make up, Skincare

Tänään luvassa tosiaan Cliniquen joulukalenterin luukkujen takaa paljastuneiden tuotteiden esittely. Tällä viikolla sain mukavasti sekä ihonhoito että meikkituotteita. Omasta mielestä Clinique ei saa tarpeeksi huomiota osakseen mitä heidän tuotteisiin tulee.

Joulukalenterin luukkujen takaa paljastui musta silmänrajauskynä (klik!), nestemäinen Take the day off- meikinpoistoaine (klik!), Repairwear laser focus- silmänympärysvoide (klik!), poskipuna sävyssä precious posy (klik!), poskipunasivellin tai luulen ainakin siveltimen olevan poskipunasivellin (klik!), 7 day scrub cream- kasvojenpesuaine (klik!) ja all about the eyes – silmänympärysvoide (klik!). Tykkään oikeastaan kaikista näistä tuotteista koska nyt sain sentään kaksi meikkituotetta enkä vain ihonhoitotuotteita. Poskipuna on sävyltään ehkä hieman liian kesäinen näin joulukuussa mutta haluankin nähdä, millainen koostumus tällä punalla on jaa miten se kestää iholla.
Olen kokeillut Cliniquen Take the day off- pesuainetta voidemaisessa koostumuksessa ja se ei poistanut minun meikkejä ainakaan millään. Kiva siis nähdä miten tämä nestemäinen versio toimii.

Seuraa minua Blogit.fi + Facebook Instagram

// Today as promised the products I got from my Clinique advent calendar this week. This week I got both makeup and skincare products. I really think that Clinique is not being mentioned enough eventhough their products are really good.

I got a black eyeliner (click!), liquid Take the day off- makeup remover (click!), Repairwear laser focus- eye cream (click!), blush in the colour Precious Posy (click!), a blush brush (click!), 7 day scrub cream- face wash (click!) and All about the eyes- eye cream (click!). I like all of these products and I even got two make up products and not only skincare products. The blush is a bit too summery but I want to test it to see how it lasts and look on my skin.
I have tried the Clinque Take the day off balm and it did not remove my makeup at all. That’s why I am looking forward to trying out the liquid one from that series. 

Follow me Blogit.fi + Facebook Instagram

IMG_20181202_145601-01

Jätä kommentti